
Jogi adminisztratív támogatás vállalkozóknak és ügyvédeknek
15 év tapasztalat az előkészítő, háttérjellegű jogi adminisztrációban. Pécs és környékén akár személyesen is.
Kinek szól?
- Ügyvédeknek
- Dokumentumokkal terhelt vállalkozóknak
- Jogi irodáknak
- Rendezett jogi adminisztrációt igénylőknek
TEENDŐK
(nem minősül jogi tanácsadásnak)
- Szerződések előkészítése
- Iratminták összeállítása
- Határidők figyelése
- Dokumentumok rendszerezése
- Ügyvédi munkához kapcsolódó előkészítő feladatok
- Ügyszámok, dossziék, iratanyagok rendezése
- MOKK, ÁNYK és e-cégeljárás rendszerek magabiztos használata

Miért jó ez neked?
15 év szakmai tapasztalat
Stabil, magabiztos szakmai háttér és következetesen magas minőség.
Nincs alkalmazotti költség
Nem kell irodát fenntartanod, TB-t fizetned vagy járulékokat számolnod.
Megbízható háttérmunka
Rendszerezett, átlátható dokumentumkezelés, határidők követése.
Időmegtakarítás ügyvédeknek és vállalkozóknak
A háttérfeladatokat leveszem a válladról, hogy a szakmai munkára fókuszálhass.