Jogi adminisztratív támogatás vállalkozóknak és ügyvédeknek

15 év tapasztalat az előkészítő, háttérjellegű jogi adminisztrációban. Pécs és környékén akár személyesen is.

Kinek szól?
  • Ügyvédeknek
  • Dokumentumokkal terhelt vállalkozóknak
  • Jogi irodáknak
  • Rendezett jogi adminisztrációt igénylőknek

TEENDŐK

(nem minősül jogi tanácsadásnak)

  • Szerződések előkészítése
  • Iratminták összeállítása
  • Határidők figyelése
  • Dokumentumok rendszerezése
  • Ügyvédi munkához kapcsolódó előkészítő feladatok
  • Ügyszámok, dossziék, iratanyagok rendezése
  • MOKK, ÁNYK és e-cégeljárás rendszerek magabiztos használata

Miért jó ez neked?

15 év szakmai tapasztalat

Stabil, magabiztos szakmai háttér és következetesen magas minőség.

Nincs alkalmazotti költség

Nem kell irodát fenntartanod, TB-t fizetned vagy járulékokat számolnod.

Megbízható háttérmunka

Rendszerezett, átlátható dokumentumkezelés, határidők követése.

Időmegtakarítás ügyvédeknek és vállalkozóknak

A háttérfeladatokat leveszem a válladról, hogy a szakmai munkára fókuszálhass.